Eloknya Obyek Wisata Pameungpeuk Garut

Sebagian dari pantaiLaut

Pameungpeuk Garut,
Bila anda jalan-jalan menelusuri daerah Garut cobalah anda datang ke pesisir selatan disana terdapat beberapa pemandangan pantai yang masih alami dan menakjubkan dengan pantai pasir putih dan ombak laut selatan yang cukup besar.

Diperjalanan, anda tidak akan merasa lelah karena sepanjang jalan dimanjakan dengan pemandangan yang indah mulai dari lereng pegunungan dengan hutan lebat dan alami, bukit dan perkebunan seperti karet, teh, kakao dll.

Pemandangan air terjun Neglasai akan anda jumpai keindahannya pada saat anda istirahat di perjalanan. Letaknya diatas gunung dan kita dapat menikmatinya di area kebun teh yang menghampar luas di kawasan Neglasari sungguh pemandangan yang menakjubkan.

Sesampainya disana terdapat beberapa pantai yang dapat anda kunjungi satu persatu diantaranya pantai Santolo, sayang heulang, Pantai Cijeruk Indah, Rancabuaya dll.

Hanya yang paling banyak dikunjungi wisatawan yaitu Pantai Santolo, pantai ini adalah merupakan tempat berkumpulnya nelayan tradisional yang bermata pencaharian sebaga pencari ikan di Samudra Hindia.

Anda dapat juga menyewa perahu untuk sekedar menelusuri lautan sekitarnya sehingga anda dapat menikmati panorama pantai yang indah dari tengah lautan.

Lingkungan laut Pameungpeuk Garut rata-rata masih alami kendati begitu kita enggak perlu khawatir dengan fasilitas yang anda perlukan karena disana kita dapat menemukan beraneka ragam makanan, cendramata dari mulai asesoris sampai pakaian pantai, juga tersedia penginapan jika kita ingin bermalam disana.

Yang tak kalah pentingnya kita dapat menemukan dimana lokasi satelit LAPAN  diluncurkan, karena didekat pantai tersebut merupakan pusat peluncuran satelit penelitian LAPAN.

Masih banyak lagi yang lain yang perlu diketahui tentang kekayaan alam Pameungpeuk Garut yang belum terjamah oleh wisatawan asing maupun lokal.

Tati (Garoet).

About these ads

222 Responses to Eloknya Obyek Wisata Pameungpeuk Garut

  1. daniel mengatakan:

    Ya emang SDMnya masih belum diberdayakan masih butuh pembainaan yang lebih mengarah pada perekonomian

    • niki mengatakan:

      sebenarnya SDM di pameungpeuk tidak kurang2 amat karena yang saya tau disini orang2 mau berusaha untuk sekolah keluar garut bahkan ada yang ke jepang (teman) akan tetapi butuh kemauan keras dari tiap individu, masyarakat, pemerintah garut dalam mewujudkan itu semua….pkona mah tong aya anu korupsi da eta nu janten biang kerokNa……

      hatur nuhun tos aya blog anu ngabahas tentang pameungpeuk….nuhun pisan kang…nick

      • Iwan Setiawan mengatakan:

        Terlalu banyak orang Pameungpeuk yg memanfaatkan kepentingan pribadi dg mendorong otonomi terbentuknya Garut Selatan, itu hanya untuk mendapatkan proyek” semata tidak utuh tuk kepentingan Pameungpeuk.
        Simkuring Asli Pameungpeuk (Leuwi Apu) domisili di Bekasi

  2. icha mengatakan:

    gw pernah kesana, pemandangannya bagus, ongkos masuknya murah & gw pengen kesana lg mau donk kapan ya? :-)

  3. supono mengatakan:

    Daerah Garut Selatan ini (Pameungpeuk) akan memisahan diri dari Garut. Hmmmm, dengan sumber daya alam yang melimpah, mudah-mudahan dapat di kelola dengan baik. Tapi SDM nya itu yang kurang, takutnya pemekaran daerah hanya menjadi ladang subur untuk meraih kekuasaan semata.

    Salam kenal kang Didin, hatur nuhun tos mampir ka blog simkuring

  4. didinsadidin mengatakan:

    Salam kenal jg, saya sering ngunjungi blognya Mas Supono, dan saya terkesan dengan contentnya bagus banget, nuhun tos keresa mampir ka blog abdi, makasih atas komentarnya.

  5. bageur mengatakan:

    dari serang ka pantai pameungpeuk perkiraan berapa jam yah

    • niki mengatakan:

      buset dah…klo dari serang banten bisa mencapai lebih kurang 8 jam itu juga ditempuh dengan perjalanan yang santai……

      cos pameungpeuk – garut = 3 jam, garut – bandung = 2 jam, bandung-banten = 3 jam…….

  6. Didin sadidin mengatakan:

    klau di tempuh dengan perjalanan darat sekitar 8 jam perjalanan, tentunya perlu banyak istirahat biar ga cape.
    Selamat berkunjung kang bageur, n makasih udah mampir di blogku.

  7. ziip mengatakan:

    mas sekali-kali tampilin tentang objek wisata/tempat maen di bandung dunk…….pasti asik.selain fitur2nya ditambahin lengkap dengan alamat2nya biar ok,
    thanks……!

  8. didin mengatakan:

    Siip atas idenya.

  9. Yoga Prasetyo S mengatakan:

    Saya asli lahir di Pameungpeuk, berharap pemerintah Kab. Garut untuk segera menyentuh daerah wiasata khususnya di daerah Wilayah VII Pameungpeuk. Cing atuh para pejabat Garut, tong isin-isin rada ngeunteung ka Pemerintahan Kb. Ciamis yang bisa membangun dan menjdikan Pantai Pangandaran dikenal khususnya wisatawan domestik dan umumnya wisatawan Mancanegara. Kan urang keneh sebagai warga Garut anu bisa menikmati hasilna. Leres teu wargi-wargi sadaya?

    • tia mengatakan:

      mas,mau tanya nih,,,saya mau ada acara d daerah pantai sayang heulang atau leuweung sancang.kira2 disana ada objek yg bs d buat tempat edukasi atau semacam penyuluhan buat peserta?misalnya budidaya bakau atau biota laut gitu?trus ada tempat buat camp peserta ga ya?rencananya kita mau pke tenda aja biar terasa ke alamnya,peserta nya kira2 100 org,daerah pantai nya aman ga ya?
      tolong share infonya ya mas,,sebelumnya trima kasih bgt ya.

    • arief mengatakan:

      lereeeeeeeessssssss

  10. Yoga Prasetyo S mengatakan:

    Buat Para Pejabat Pemerintah Kab. Garut: Who ASGARINDO? naon maksud & tujuannya? Kalau sekira merugikan warga Pameungpeuk dan alam Pameungpeuk, jangan sampai mengizinkan aksinya, jangan hanya tergiur dengan lembaran rupiah tapi alam Pameungpeuk RUSAK. Ingat anak cucu kita nanti tinggal di tanah yang rusak. Hatur Nuhun ah…

  11. Yoga Prasetyo S mengatakan:

    Buat Pak Agus Sugandi dari GGW, tolong selidiki ASGARINDO.

    • arifa nasir mengatakan:

      satuju Ga!!!! bangsat tu ASGARINDO….hayang ngacak2 lembur urg…saruana deui APARATNA ge da eta ath kabita ku RUPIAH..bari jeung gdena teu sabaraha… teu mikir pikahareupeun lembur urg jd naon mun dikuasai ku ASGARINDO!!!!!!!!!!!!!!!

  12. syawqie mengatakan:

    Saya boga katurunan ti pmpk teh nyaeta ti kolot simkuring….
    kolot simkuring mah geus dikenal di pmpk mah.. taroskeun we geura ust. tatas ti cibalong.
    kang,, kmha eta asgarindo teh teu nyopan psn!!! bodo deuih c agus na beut ngijinan..
    saya mah rada yakin mun asgarindo jalan nepi ayna,objek wisata garut hususna pmpk bakal tercenar ku kaayaan qtu mh.
    mun asgarindo trus jlan ku urg rek di bijilkn kanoragan sancang

  13. odink mengatakan:

    hayu!!! dewek siap tarung batin jeung raga demi tanah kalahiran ambu dewek….. si agus supriadi mah da bisa na dahar duit panas wungkul….. syukur we dipenjara…mun henteu eta kekayaan alam garut teh lila2 diperes nepi ka beak……

  14. odink mengatakan:

    hayu!!!

  15. eben mengatakan:

    Kajeun sim kuring teu lahir di pameungpeuk, tapi karuhun jeung teu sakeudeung ngasaan hirup nepi ka gede di ditu. Ka jalma nu wani ngaruksak pameungpeuk, ulah sambat kaniaya.

  16. Olich mengatakan:

    Pa tolong bisa diberitahu lokasi lokasi yg menarik untuk wisata,saya dan keluarga berencana untuk berlibur ke Pameungpeuk dalam liburan sekolah anak bulan depan.
    Dan untuk tempat penginapan dan tempat makan ada info juga?
    Terima kasih sebelumnya saya ucapkan.

  17. didinsadidin mengatakan:

    Makasih Mas Olich sudah mau berkunjung ke blogku :-).

    Saya hanya bercerita sedikit pengalaman dalam perjalanan, dan ternyata menarik juga karena kenaturalan alamnya

    Kalau ingin tau lokasi-lokasi yang menarik ada di blog temanku di

    http://supono.wordpress.com/2008/01/26/guide-to-garut/#more-133

  18. wawan tea mengatakan:

    saya suka sama pemandangan laut santolo nya, tapi sayang masyarakatnya kurang memperhatikan kenyamanan pengunjung, terutama barudaknya BARARAGAJUL

    • iink mengatakan:

      itu mah tergantung kitanya …….
      buktinya saya sering k laut pameungpeuk
      malah jadi tambah masket
      slain itu saya makin tambah sodara di daerah laut pameungpeuk
      padahal saya asli bandung

  19. didin mengatakan:

    Nah itulah salah satu kelemahan dan menjadi kurangnya daya tarik untuk berkunjung ke lokasi tersebut saya sendiri kadang miris jika denger suka ada gangguan dari oknum preman, yang penting kita sebagai pengunjung tetap waspada aja, thanks ya.. udah berkunjung.

  20. arif rahman hakim mengatakan:

    ah……………………..
    teuing atuh acak-acakan pariwiata garutmah
    teu puguh ngan saukur teori hungkul prakteknamah euweuh
    pemkabna kurang action….!
    mun enya Garut jadi Paris Van Java kudu pemerintah lewih meningkatkan jeng reaktif terhadap pawisata garut
    ulah kapitlis lokal anu ngamajukeun garut teh
    tp pemerintah leuwih tanggung jawab…..
    sok pajukeun……. kita membahu membangun pariwisata garut ku cara gotong royong
    Pertama PEMERINTAH
    kadua LSM
    katilu Rahayatna
    jadi contoan ku pamarentahna heula trus dorong para pelaku wisatana
    baru pariwisata garut bakal maju

  21. Didin mengatakan:

    Leres Kang arif:
    janten teu tiasa ku daerah satempat wungkul upami hoyong maju mah, nyaeta kudu ngalibatkeun sadaya kalangan utamina anu kompetensi dina ngelola pariwisata anu profesional.
    Asak dina manajemenna beresih tina korupsi jeung masyarakat daek bersatu padu rereongan peduli jeung ngadukung kana program pariwisata.

  22. puPuT mengatakan:

    . uda dua kali tuu ksana … mang ia bnerr bgd .

    pantainya masii baguss !!!

    praktikum yang nyenegin … tapi gila .. panas bgd disana ….
    jalannya juga sempit bulakbelok . seremm !!!

  23. Ajang mengatakan:

    Kang,

    Saya tiap tahun ke pameungpeuk, saya suka keindahan alamnya dan potensi sumber daya alamnya, kapan kita bisa ketemu, buat ngobrol2. Sayang kang ! potensi besar, tapi blom tergarap semua.

    Salah satu usaha saya sekarang ternak domba garut (aduan) silahkan akang buka di web saya dombatangkas.com

    Kalo kita majukan peternakan domba dan sapi di pameungpeuk gimana kang ?

    Tengkyu.

    Wass,
    Ajang

  24. cepi direja ti mancagahar mengatakan:

    pameungpeuk teh kampung urang, urang teh lahir di mancagahar, jadi apal ka ayaan di pameungpeuk teh, jadi bener pamarentah teh kudu sauyunan ngabangun kampung sorangan, da hasilna oge keur urang urang keneh lamun kayaan pariwisata maju.

    laut sayang heulang teh masih alami, urang bisa ngobor, bisa neangan gurita, jeung bisa mancing, bahkan sare oge bisa di sisi basisir bari jeung dudurukan meleum lauk, keyeup, gurita, mata lembu, mpot, jeng anu laina.

    bisi arek ngobor mah, lampu na oge nggeus sadia di warung, jeung paralatana, bahkan samak keur sare oge aya di warung.

    ayeuna barudak na oge baralageur, teu siga beheula loba nu majeg ka pangunjung ti luar pameungpeuk.

    tapi ulah ngojai ka tengah, sabab laut na bahaya, loba karang jeung ombakna oge tiba tiba osok jadi gede

    ti pameungpeuk diteruskeun ka ranca buaya ka arah kulon, liwat jalan lintas selatan anu nggeus jadi ngan ukur sa jam ti pameungpeuk

    wilujeung sumping atuh akang ka sadayana wargi nu aya di mana wae, sumpingan ka pantai sayangheulang, pasti pependak jeung cepi di kampung mancagahar….

    hatur nuhun…..

  25. Didin mengatakan:

    Nuhun Kang Cepi Direja, tos kersa mampir katut masihan informasi anu cukup lengkap ngenaan kaayaan daerah Pameungpeuk dina waktos kiwari.

    Mudah-mudahan dapat bermanfaat nya Kang? Amiin

    Insya Alloh pribados ke lebaran mudik ka lembur, saha nu terang patepang, ku kawasana Alloh SWT.

    Salam Kasadayana!

  26. Ping-balik: Perjalanan 3 Anak Manusia, Bagian 1: Ide « Blognya Jati

  27. Maria mengatakan:

    saya menghabiskan masa kecil di daerah pameungpeuk tepatnya di Cimari kompleks PT Condong Garut, Maklum alm ayah saya adalah akuntan di sana. Setiap minggu ayah mengajak kami ke taman laun manalusu. (diambil dari nama salah seorang ahli kelapa sawit yang karyawan PT Condong Garut yaitu Karel Manalusu Tambunan, pak tambunan orangnya pendek, rambut ikal, tipikal asli orang samosir, suka ke rumah bawa permen untuk kami, kalo pas bapak mengundang beliau minum teh). Pantai cilautereun juga suka kami singgahi sambil membeli titipan ibu, yaitu ikan tongkol besar. Kota Pameungpeuk, bagi saya amat sangat berkesan ada sebuah toko, serba ada yang menjual macam2 permen, kadang kami ke pasar hanya untuk membeli tahu atau bon-bon kacang buatan pandeglang yang di bungkus kertas. Perjalan dari Pameungpeuk menuju Cimari, amat berliku-liku, kami melewati desa yang bernama cikelet. Saya meninggalkan Pameungpeuk tahun 1980-an, Kini saya berada di Amerika Serikat. Terimakasih untuk pembuat blog ini.

  28. windys mengatakan:

    saya mau minta informasi tentang penginapan katanya ada penginapan baru ”ANB”namanya boleh tolong cari tahu tarifnya ?
    saya asli dari depok cisompet tapi sudah lama saya saya ada di malaysia. rencananya saya mau bawa orang malaysia jalan-jalan di pameungpek,dan mau melihat pemandangan.tolong ya pak,minta informasi soal penginapan.terima kasih

  29. yana mengatakan:

    garut memang hebat. tapi punten dari kesadaran orang2nya tuk mengembangkan obyek pariwisata yg ad i garut amat kurang. kudunamah promosina tiasa lewat media. punten ka bapa bupati nu enggal kapilih teh kedah langkung ngaperhatoskeun tong dipesakan wae nya pa. tong siga nu atos2.

  30. Johanes mengatakan:

    jalan na masih berkelok kelok teu klo masi moal loba nu datang ka pameungpeuk atuh, mun bisa mah leumpengkeun heula atuh loba nu utah mun liwat ka jalan pameungpeuk nu berkelok kelok [muter] teh =)).

    mun teu lepat mah pameungpeuk teh perbatasan laut sareng australia nya?

  31. Harlimansyah mengatakan:

    Pribados ngaraos reueus janten urang Turki (turunan kidul)tempat wisatana kumplit aya laut,gunung,curug mung hanjakal ku Gunung Gelap tos teu poek deui sabagian kai sareng tutuwuhan anu kapungkur ngajalajar sisi jalan tos dijararah didamel kebon,sok emut waktos ka pengker ngagenyasna cai walungan Cikaso,curug limbung,cisanggiri sareng gunung nyungcung anu endah tapi sanaos kitu pribados masih sempet mulang kalembur sanaos sa taun sakali oge.Cisompet,Pameungpeuk,Cikelet,Cibalong nu ngukir sajarah kenangan hirup panca roba pribados.HAYU URANG PAHEUYEUKHEUYEUK NGABANGUN PAKIDULAN GARUT

  32. Harlimansyah mengatakan:

    kang!wilujeng kenal, pribados ari kawitmah sareng lahir di Cisompet kp selaawi caket bale desa,ke upami aya waktos hoyong tepang sareng ngobrol sareng akang.hatur nuhun!

  33. Didin mengatakan:

    Mbak Maria:
    Sama-sama, mungkin dibandingkan dengan tahun 80an sekarang udah sangat maju terutama dibidang ekonomi, transportasi, komunikasi, pendidikan, budaya, serta gaya hidup masyarakatnya udah enggak kaya dulu lagi.

    Windys:
    Tentang penginapan baru saya belum tahu.
    Mungkin rekan-rekan yang lain ada yang tahu tentang penginapan “ANB” ditunggu informasinya.

    Kang Yana:
    Kita tunggu saja bagaimana kepedulian pejabat baru nanti ya kang! :-)

    Johanes:
    Tantangannya disana, kita bisa sambil menikmati pemandangan. Tapi klau udah terbiasa mah gak masalah.

    Harlimansyah:
    Leres Kang, sanaos lami mumbara hate mah teutiasa dibohongan moal hilap namina ka lemah cai mah.
    Leres oge ka pengelola daerah, omat kedah pisan paheuyeuk2 lengeun kanggo ngamajengkeun daerah teh. Utamina para pengurus daerah kasempetan dina waktos ayeuna seueur dana bantosan ti pamarentah pusat. Surna mah…. :-)
    iraha tepang nya, mudah-mudahan tiasa ngempel sadayana dina waktosna. Amiin.

  34. ayunda mengatakan:

    ada yang tau no telp penginapan di pantai santolo dan rancabuaya ga????

  35. Ali Imron mengatakan:

    ANB Hotel dan Resort memang ada lokasinya di Jl. Nangoh bisa dilihat di wikimapia.org kata kuncinya Pameungpeuk tapi untuk informasi lengkapnya ga ada.

  36. ERDA mengatakan:

    hi..apa kabar pameungpeuk ??gw kangen banget kesana coz udah 4 tahun gak pulkam.gimana ya kbr sohib gw di smu 1 cikopo,,,hub gw donx…!!!! gw dipadang gtu loh…
    teh etin..gw juga kangen sm sambel terasi lo..
    eka..gimana bla durenya..??sukseskan
    pokeke buat warga gw di punaga jolok KANGEN BGT………….

    • Sonni Alfy mengatakan:

      erda yg mana ? kontek kontekan sesama alumni SMU Pamengpek di antos di 08127651720 posisi di pekan baru abdi sering ka padang

    • Rika Sari mengatakan:

      Erda Ni Rika Gmn kbr km? NI facebook Rika “affai_8648@yahoo.com” jngn lp hub rika wjb

    • rika mengatakan:

      da,, nie Rika tmen kmu di SMA 1 cikopo pmpk
      hub aq… yupz.. 081220214071..

  37. Jang Yopiandi mengatakan:

    Melang, nineung, asa waraas mun nyawang lembur matuh banjar karang pamidangan teh…. Sanajan kiwari kuring anggang, tapi tetep ati ngait ka lemah cai geusan ngajadi.. Kuring di gubragkeun ka alam dunya di kampung Buni Sari pasawahan Kaler desa Mancagahar Pameungpeuk tanyakeun budak ceu Rohmah kituh ha…ha…, mun Cepi mah ti Pabuaran nya ? kumaha barudak calageur cep ? Salam weh ka barudak di lembur….. Omat talingakeun barudak nu masih keneh sok nyieun owah-owah ngarah nanjeur kamakmuran di lembur urang, engke ngarah loba jalma nu ngadatangan tempat wisata di urang nu otomatis PAD bakal ngaronjat. Tong ngaharepkeun teuing lah ka pamarentah mah da geus puguh maranehna mah ngutamakeun kapentinganna sorangan rereana mah…. Geus weh mun tetep teu di ronjatkeun pangwangunan di Garut Selatan, urang misah weh ti Kabupaten Garut. Urang olah ku sorangan Sumber Daya Alam nu euyeub di wilayah 7 Pameungpeuk teh….. Bohong jalma nu nyarita di Pameungpeuk kurang Sumber Daya Manusa nu luhung teh, buktina rea jalma nu parinter nu caricing di kota sejen, engke mun waktuna cunduk tangtu siap ” Maung Mulang Pakandangan “

  38. YUDO mengatakan:

    Cilaut euren + sayang helang TOP BGT, sayan dari jaman saya KKN tahun 1996 di Mancagahar, kuncinya ada di transportasi coba kalau dulu masih jaman soeharto, pasti Jalur Pansela/pantai selatan sudah jadi,…kan katanya ada kebon sawitnya beliau… tapi yang pasti kalau ada Pnsela pangandaran ga ada apa-apanya…? hayu urang inves/ beli tanah di sana siapa tahu pa Gubernur sekarang serius bangun jalur pansela dan pasti rame bener di pameungpeuk…Pangandaran…lewat…kalau mo nginep di daerah penduduk juga murah misalnya di Mancagahar, penduduknya ramah-ramah…pokonya siiip pisan

  39. Jang Yopiandi mengatakan:

    Hurip lana Pameungpeuk ………!!!!!!!!!!!

  40. didinsadidin mengatakan:

    Jang Yopiandi, sip lamun memang selalu inget ka purwadaksi jeng pengkuh mancuh hoyong ngamajengkeun daerah. Eta mungguh tekad mulya anu kedah tumerap ka urang sadaya sakur urang lembur anu aya dimana wae.

    Sanaos para pengunjung sanes sadayana asal garut selatan tapi seueur ngarojong sareng malire kana kaayaan alamna.

    Mugia sing jadi masukan sareng koreksi kanggo saha wae, boh anu aya di pamarentahan atanapi saha bae anu ngaos kana ieu komentar ti dulur-dulur sadayana.

  41. Jang yopiandi mengatakan:

    Amin.. Kang ! Ngahaturkeun nuhun ka akang anu parantos janten mediasi pikeun ngaguar rasa kareueus ka pameungpeuk.. Mudah2an para decision taker di garut ngaos kana sadaya unek2 rahayat.. Diantos di alamat facebook abdi. Jang yopiandi atanapi ka email jang_yopie@yahoo.co.id abdi hoyong kenal langkung paos sareng akang….

  42. chandera mengatakan:

    Salam kenal,

    Pameungpek……!
    Adalah tempat saya dilahirkan…, tepatnya di rumah sakit umum Pameungpeuk, waktu itu kekek saya bekerja di perkebunan Cimari….tapi sampai sekarang saya belum pernah datang ke sana, membaca posting2 diatas membuat saya penasaran ingin mendatanginya….., ada refrensi hotel yg bisa saya singgahi, mohon maaf klu bisa ada no tlpnya…., hatur Nuhun…

    • iman nugraha mengatakan:

      sarana akomodasi di pameungpeuk sudah cukup memadai,, komunikasi sudah dijangkau semua operator GSM dan cdma Flexy,,,

  43. Harlimansyah mengatakan:

    Wilujeng kalayan ngiring bingah ku kapilihna Bp Enceng janten lurah Cisompet,mudah-mudahan ieu kapercantenan masyarakat sing tiasa ngajagina, kalayan ngagaduhan niat hoyong ngamajengkeun masyarakat ka arah anu langkung sae,perobihan-perobihan dina waktos ka pamingpinan lurah anu tipayun(Bp Aman)terutami kakiranganana,pribados ngantos perobihan anu langkung sae,”WILUJENG BERJUANG ANAK MUDA,MUDAH-MUDAHAN JADI PEMINGPIN YANG AMANAH,AMIEN”,Haturnuhun pisan kang Didin tos mempasilitasi mudah-mudahan sagala kasaean akang sing diganjar ku ALLLAH SWT,Amien………..

  44. Rudi mengatakan:

    Wah…urang Garut teh meni antusias geuiningan. Cinta Garut pisan sigana teh nya? Sok atuh majengkeun daerahna. Ayeuna teh wabup-na teh Kang Dicky Chandra tea sanes? Mudah-mudahan atuh pariwisata Garut teh janten ka sohor oge sapertos dodol-na. Salam ah ka p. H. Ato bos-na Dodol Picnic tea…

  45. tian mengatakan:

    Pameungpeuk kota kelahiran bapakku itu…dulu waktu smp saya sering ke sana liburan di rumah nenek..
    Terakhir kmrn 4 bulan lalu ke rumah nenek di cigodeg…ada org cigodeg?
    Nami kakek abi bp.sahman gaduh toko buat cas aki mobil di dpn terminal p pameungpeuk….

  46. cuci mengatakan:

    tos lami ga pulang kampung, janten rada kirang ngartos, aya naon qtu sareng ASGARINDO?
    n salam knl unk kang didin? ari akang asli Pameungpeuk sanes?

  47. cuci mengatakan:

    Sok wararas ari emut ka pameungpeuk, sok sanajan ayeuna aya di lembur batur, tp ari ka pemeungpeuk mah moal hilap…
    tp naha beut rada kotor ayeuna mahnya, cipaleubuh ge mani pinuh ku sampah, susukan mani dararangkal…

  48. ahmad mengatakan:

    kantr sy nau plesiran ke garut,, akhir maret enaknya kemana aja obyek wisata buat dikunjungi selama 2 hari ??? mau dong infonya

  49. didinsadidin mengatakan:

    Salam tepang di internet ka sadayana wargi-wargi, ieu mangrupikeun salah sawios kabingahan pribados kutiasana patepang rasa anu sami-sami mikacinta ka lemah cai urang, lembur urang.

    Sanaos langki nyuksruk lembur mugia sing jadi ajang silaturahmi kanggo urang sadayana.

    Kanggo anu peryogi informasi tempat wisata kabupaten garut, mangga ieu linkna ti blogna Kang Supono:

    http://supono.wordpress.com/2008/01/26/guide-to-garut/

  50. uci mengatakan:

    HALLO…
    KAMARANA/\?
    nuju diajar ieu teh…

  51. Syaiful Qurbani mengatakan:

    Alhamdulilah ditepangkeun sareng urang lembur.. jadi pingin pulang kampung ieu teh, ke Pameungpeuk, tempat saya lahir di Padengdeng, jl. Sanglumajang No. 67, 43 th yal.

    Mudah2an pariwisatanya tambah berkembang dan Pemerintah semakin peduli.

    Gemana kupat tahu yang di pasar, depan toko mas murni , masih ada? Teh Weni, smg tambih majeng icalan na. he hee…

    Gemana kang Dicky Chandra..?? sok atuh geura majeng..!!

  52. adang subagio mengatakan:

    PAMEUNGPEUK apa kabar hoy

  53. adang subagio mengatakan:

    kuring kungsi di PAMEUNGPEUK ti taun 1968 dugi ka 1975 nya dumuk di Asisor sapaliheun sesepuh Aki IJAN alm,anu kiwari toko SALMAN. basa salasa 7aprl 09 ngalangkung ……alun2 meuni asri,sadayana sarwa anyar sakitu puluh taun teu patepung…. ngan harepan tetep keyeng miharep sadaya kadang warga/i anu araya ayeuna sing tiasa mikaheman mikaasih alam pameungpeuk. PAMEUNGPEUK hiji kota anu ngemban UGA hirup jeung kahirupan anu Nyata, Baheula Kiwatri jeung Jaga, kukituna sadaya kadang warga masing waspada.

  54. hendri mengatakan:

    aduh urang oge jadi inget ka lembur iye teh,.. komo dei ka tempat kelahiran urang mah PAMENGPEK LEWINANGGUNG,. araraya keneh yeh.. si romi jeng si ruri,. bener nya mun tos gareude mah pararisah weh?

    MMATEMATIKA yang dapat dihitung nilainya.. EKONOMI yang mengharapkan materi.. PPKN yang dituntut oleh undang-undang.. Tetapi Sahabat adalah SEJARAH yang dapat dikenang sepanjang masa..

    bener pisan puisi iye,. sahabat mah sejarah anu dikenang sepanjang masa?????????

  55. hendri LNG mengatakan:

    Salam kenal dei lah kasadayana,..,….. sim abdi anak pamengpek lewinanggung… kirain saya
    kota pamengpek ga terkenal…eh ternyata orang jakarta juga banyak yang tau kota pamengpek,..emang bener dech
    jaman ke jaman kota pamengpek terus maju,… abdimah jujur
    abdimah bangga jadi sebagian orang pamengpek? sukses terus pamengpek ku…….!!!!!!!!!!!!!!

  56. agung mengatakan:

    nepangkeun wasta abdi agung putra om cakra..radio teruna jaya,

    bade ngiring wakca… lembur pameungpeuk…hate abdi..

    salam baktos ka sadaya…

  57. Freddy G Syafaat mengatakan:

    Hidup Garut Selatan , Hidup Cisompet…..caket lapag jaya bhakti no 345…

  58. Riyakudu Syafaat mengatakan:

    Garut Sellatan adalah Suatu kota kecil yang ada di pinggiran jawa Barat Selatan, yang berdekatan dengan Samudra Hindia,melimpah ruah sumber daya alamnya mulai dari perkebunan, perikanan,agrowisata,pertambangan,pariwisata,peternakan,dan masih banyak lagi yang belum disebut.saya dilahirkan di Cisompet kaum,29 tahun yang lalu, saya merasakan nikmatnya hidup di selatan garut hanya sampai tingkat SD yaitu sampai usia 13 tahun, setelah itu saya hijrah ke beberapa kota dan sekarang tinggal di Timur Tengah (Abu Dhabi), suatu saat nati saya kan balik ke kampung halaman dan berjanji bersama-sama memajukan garut selatan. “Sono pisan ka Cisompet”

    • Harlimansyah mengatakan:

      salam buat Riyakudu semoga sehat dan sukses selalu ternyata kita satu kampung.mudah2an kita bisa bertemu dan kumpul kembali

  59. iyer bactiar mengatakan:

    jadi inget ka lembur….

  60. metta marliana mengatakan:

    pameungpekk??? wahh dusuun yang indahh … dulu pernah liburan seminggu ma temen2 disana cuma modall tenda dann kita pasang tu tenda bener2 di pinggir laut santoloo..
    uedddaaannnnnn … kalo dipikir2 ngapain coba???? hehuhuehue tapi tuhh kenangan indah yang terlalu maniss untuukk dilupakann.
    hahahahahaha… karena aku juga semmpettt lahh jalan2 ma pacarr ( dollloooooo .. sekarang dahh mantann …) indahh dehhhh…hehehehe… dah lama bgt gwe gak kesana.. terakhirr wakktu mau nemuin ustadd mu dirukiahhh sama ibunda tercinta.. hahahahaha.. mang dasarrr!!!! indah dehhh…
    pasti ngareeppp bgt lah buat kesana lagii Insya Allah kalo dahh punya Suami lahhh nYekarr kakek nenekk..
    AMINNNN

    • Tukang Ngupil mengatakan:

      Duh yg asik kemping ama “PACAR..eh..MANTAN…”dipinggir laut kenangan indah yang terlalu maniss untuukk dilupakann.
      hahahahahaha…
      Yuuuuk Mareeeeeee…..hahahahaha…

  61. iyerr bahtiar mengatakan:

    Assalam muallaikumm wr.wb
    salam damai sejah tera abi teh iyer.. budakna Ema Ijahh
    euummmmhhh Pameungpek tehh lemburr pang aluss na..
    loba awewe geuliss mangkanya lancek urang boga Mawar bodass…!!! sakitu wee nya…

    • Syaiful Qurbani mengatakan:

      Ssssstttt……..!!!! teu kenging nyebat2 “mawar bodas” didieu mah..!!! ayeuna mah mawar na tos aya nu metik..!! bilih aya anu nyeuseul.:-P

      • "Kumbang Sancang" mengatakan:

        kade ah……”Mawar Bodas” teh tos aya “Kumbang”na……..!!!!!!

  62. Curug mengatakan:

    Urng ngobor keuyeup yu ach d sayang heulang…

  63. Romi pameungpeuk mengatakan:

    punten pisan ka sadayana wargi pameungpeuk anu khususna warga leuwinanggung ………nu aya di pengkolan ka yono., ka ginta abah ,andot ,enog,teu hilap ka mang ade edod nu tos t eu bireh deui di pameungpeuk khusus na neng denis nu aya di babakan nangka? yang meluluhkan hati a romi yang selalu aku impikan di dalam tidur ku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  64. Irha mengatakan:

    . emank seru bgd pantai santolo
    . kmrnd ajj gw bru pLnk dri santolo
    . gw assik bgd bsa maend breng cwo yg plink gw syngst ind
    . and breng anak”jugga
    . poko’y santolo pantai gw bgd
    . cmand syngst’y pnas bgd dsna
    . v gw assik bgd pantai’y msi bersih
    . ea udd dekh poko’y santolo 4ever
    . thanks ea

  65. Syaiful Qurbani mengatakan:

    Pameungpeuk….Pameungpeuk…. ngangenin pisan..!!!

  66. dicky mengatakan:

    aduh pameungpeuk…lembur kuring tercinta…

  67. Harlimansyah mengatakan:

    Kanggo jang Freddy anu gaduh lapang jayabakti Ciska kumaha damang dimana ayeuna?Akang oge sami ti Cisompet mung di Selaawi pengkereun desa.e muhun ieu teh raina teh Teti putrana Bp Asep almarhum?aya salam ti Indri Bentar rerencangan nuju di Persis cenah.nya pesen ti akangmah urang sasarengan w ngawangun Cisompet sing aya dina kamajengan.Hidup Cisompet!!!!!!!! Hidup Garut selatan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Didin mengatakan:

      Kenal sareng Kang HarHar & Irwan Febry teu? salam ka sadyana alumni SMPN Cisompet angkatan 89 oge teu hilap ka guru2 sadayana

      • Sonni Alfy mengatakan:

        sampurasun kang didin wilujeung kenal sonni kawit ti cipicung alumni SMP Cisompet th 90 SMU Pameungpek th 93

      • Harlimansyah mengatakan:

        Muhun abdi kang Harhar tea.ari Didin dimana ayeuna?info Irwan abd icaleun jejak duka dimana.leres Didin teh saangkatan sareng abd?Mani asa bingah parantos ditepangkeun sareng wargi ieu teh.nyungkeun no hp atu tlp Didin

  68. Sonni Alfy mengatakan:

    aduh Pameungpeuk sono pisan !!!!!! seur kenang kenangan di pameungpeuk abdi alumni SMA cikopo angkatan 1993 Group DEri Soni Wahyu Dedy ayeuna linggih di pekanbaru Cuk pangkontekeun di 08127651720 hoyong teurang kabar terbaru di antos

  69. abud gojali mengatakan:

    kang didin depokna dimana euy ……?,abdi sama – sami urang pangligaran depok

  70. abud gojali mengatakan:

    Kang nuju naon di malayasia ?
    ayena masih di Malayasia salam lah ka mahatir muhun …..!

  71. hendri_lewinanggung mengatakan:

    Mmh,,,,,,tipayun mah kumpul kumpul
    sareng rerencangan…ayenamah tinggal kenangan..
    Asa nineng yeuh kalembur
    lawas tilawas sareng emut wae
    terutama ka ci nyai nugeelis thea
    nu aya di Cio……..
    kumaha kbarna sadayana keluarga
    daramang? alhamdulilah atuh
    upami sadayana sarehat walapiat mah!!!!!!!
    Oya…ka bapa bapa ka ibu ibu
    ka ABG maupun cewe atw cowo
    bilih mah bade linggih hela ka Gmail simkuring
    iye alamat na…..( hendri.kurdiansah.@gmail.com )

  72. Didin mengatakan:

    Pribados ngaraos bingah ku raketna tali silaturahim antawis sasami pengunjung khusus ti daerah, berarti hiji poin kahontal cita2 simkuring nyitak ieu blog téh, mung hapunten kasadayana pribados teuacan sempet kirim-kirim email ka akang2 teteh2 ade2 sadyana jalaran simkuring estu sibuk ku padamelan…hayu urang langkung raketkeun duduluran, salam kasadayana.

  73. Harlimansyah mengatakan:

    Leres pisan etateh kang pribados sapagodos sareng akang,akang didamel dimana?dupi rerencangan urang dimarana ayeuna?diantawisna Andri pulung,Deni,Saepudin Itep,terutami Riah Badriah tingawitan beres ti SMP Cisompet tug dugi ka ayeuna teuacan kaleresan pependak,mani tos sono pisan ieu teh.hatur nuhun kang tos ngiring nimrung ku perantara pasilitasna.

  74. teten mengatakan:

    duh sok saredih nya mun nginget2 waktu bahela dilembur

  75. hendri LNG mengatakan:

    Ass…..araraya gining nya!!!!
    pribados oge sami iye teh sedih mah sedih….
    Tapi Demi masa depan & cita cita
    Qu rela meninggalkan
    Istri & keluarga yang sangat aq sayangi,,,
    I LOVE U untuk kalian semua..
    Eh muhun punten pisan kang..!!!
    Ari kang didin teh…
    Didamel dimana?

  76. Sonni Alfy mengatakan:

    kamarana wae meni sepi ?

  77. haris siswara mengatakan:

    punten kaurang pameungpeuk, upami aya nu kenal kajenengan Anto wahyu jl. Asisor lulusan STM YPS 1 Tasikmalaya Th 92. wartosan k alamat abdi. upami teu lepat anjeuna kantos muka toko/service elektronika. haturnuhun

  78. cuci mengatakan:

    Pada bangga ternyata ya jd orang Pamuengpeuk sami abi oge, biar kata orang ktnya pameungpeuk teh kampung, aya na di ujung tp abi mah tetep cinta kampung halaman…

  79. Hardja mengatakan:

    kang Didin dan teman-teman semua, salam kenal , saya ada rencana liburan pertenangahan bulan Juni ini sareng anak-anak saya mau liburan ke Pamengpeuk. Gimana kondisi jalannya dari Garut ke lokasi ? Kira-kira berapa jam yaaa n ada penginapan yang ekonomis ?
    Terima kasih
    Salam,

  80. cuci mengatakan:

    aduh si bapak ke pameungpeuk berapa jam? atuh dari mana pak? he he…
    sekedar info aja dr garut kota ke pameungpeuk tuh bisa menyampai kira 3 jam kurang, penginapan jg banyak murah2 lg
    Iya deh selamat berlibur ya pa Hardja…

  81. Sonni Alfy mengatakan:

    cipicung…
    Sok sanajan hiji kampung anu mungkin susah diteangan dina peta dunia, tapi dina hate kuring leuwih jentre dari pada Kerajaan kelantan anu kasohor gara-gara manohara
    Cipicung…
    Sok sedih mun inget ka lembur sorangan, ras ku kalakuanbarudak anu boga gaya “penampilan Inggris kaayaan Kamerun”
    Cipicung…
    Kamarana wae ari urang cipicung ? ulak kurung batokeun da dunya teh lain ukur pageularan, ciawitali, pangligaran jeung cisompet. leuga dunya teh jang !!!
    Cipicung…
    Bral geura ngencar , sing era kubatur, tuh tiggali sieta ti kampung kulon, sianu ti kampung wetan ari balik ti kota meni ginding jeung gaya. naha ari barudak cipicung ukur siduru di hareupeun hawu . tembongkeun urang ge bisa siga batur. hudang jang..!! geura mikir ayeuna mah lain jaman otot tapi jaman 3G, jeung facebook

    Pekanbaru,07-06-2009
    hapunteun bilih aya anu kasinggung, 14 taun ka tukang kuring mimiti ngalengkahkeun lampah ti cipicung

    • vera mengatakan:

      hi bapak,mas,aa,akang naon welah namina,,,,,,,,,,,,simkuring setuju sareng terharu sangat menyentuh.seandainya semua warga punya pmikiran seperti anda g mungkin ada lg keterlambatan berkembang SDM .SETUJU……….SOK LAH SIMKURING NGADUKUNG PISAN,KU SIMKURING DIDOAKAEUN MUDAH2AN DI BERI KELANCARAN AMIN………….

      • Sonni Alfy mengatakan:

        Hatur T”U neng atas komentana ari kawit ti mana ?

      • didinsadidin mengatakan:

        Vera # sami atuh neng, akang juga berpendapat sama dgn Neng Vera tp bagaimana lagi apadayatangantaksampai saur istilah keur di SD tea mah hehehe

        Sonni# Kang Sonni, kumaha tah, meni panasaran kitu heuheuy…sugan we jadi babarayaan nya! hehehe

  82. hendri.kurdiansah mengatakan:

    Jang hirup teh teu gampang teu cukup kudi pikiran
    bari kudu dilakonan.jang jalan kahirupan teu sapanjang na datar aya mudun jeung tanjakan.kudu sabar tina kurang
    ulah nepak dada beunghar.salawas na kudu sukur eling kanu maha agung kade hideup bisi kupur…
    cing pinteur tur beuneur cing jujur tong bohong..
    ulah nyeurikeun batur ngarah hirup loba dulur
    rasa ucap lampah tekat jeung ta beat ngarah pinanggih
    bagja salameut dunnya aherat. jang omat ujang teh cing jadi jalma soleh………!!!
    mini asa sareudih upami kaemut nutipayun
    basa peribados ngawitan ngalengkahkeun lampah
    Tileuwinanggung..peuribados di pasihan heula beat ku
    orang tua..kata katana seupeurtos teks kawih nu diluhur.. janteun lawas ti lawas sareung nu di lembur…!!!!!

    jakarta,09-06-2009
    bilih mah aya rerencangan nu teu teurangen
    Nomor pribados 081317703534
    Gmail- hendri.kurdiansah.@gmail.com

  83. nandang mengatakan:

    puguh abi age jadi bingung. naha nya pameungpeuk teh ning kaya raya kakayaan alamna tapi abi kalah buburuh di lembur batur. cing ke anu palinter pejabat garut.ciptaken lapangan pidamelen kanggo urna pamengpek asli, meh te ngalencar ka lembur batur.

    • Didin mengatakan:

      Mungguh, hiji pendapat anu nincak pisan kana kaayaan nu sabenerna. Pengelolaan SDA nu berlimpah eta teh, teu sababad jeung kabutuhan dasar masyarakat daerah pakidulan. Naha nya?….
      Jigana teh lewih milih bubuara ka lembur batur bari jeung can puguh dek ngalampahkeun naon. Naha nya ?….

      • rika mengatakan:

        mf mas didin saya rika kbetulan sya orang pmpk asli,,
        sya mu tnya kan temen saya orang padang namanya Erda ngasih coment di No 36 tntang pmpk bisa cari tau gak email atau apalah tentang dya coz rika pengen bnget hub dya tapi rika dah 5 tahun lose contact ma dya,, tolong bantu yupzz,,
        lw sekiranya dah tau tlong hubungi rika di no 081220214071..
        rika tunggu secepatnya…thanks

      • didinsadidin mengatakan:

        klau boleh sy tau nama jelasnya dari “Erda” siapa ya Neng Rika?

  84. Harlimansyah mengatakan:

    Muhun leres pisan etateh kang,sapagodoslah sareng pribados,ayeunamah kieu weh urang sasarengan mencari inspirasi kanggo ngagali SDA di wewengkon pakidulan Garut.tah ku ayana BLOG ieu urang mangfaatkeun,mamanawian urang TURKI nu aya dikota nu tos janten pejabat sareng konglomerat tiasa mempasilitasina sareng merhatoskeun k lemah caina,hatur nuhun kang,marangga atuh k sadayana!!!!!!!!!!!!!!!!

  85. Jajang yopiandi suparman mengatakan:

    Hebat eum blog nu kang Didin, dikantunkeun ku abdi teh meni tos rempeg kieu geningan ? Sok ah dilajeng kang.. Mana deui urang mancagaharna ?

  86. hendri mengatakan:

    Da Leureus pisan atuh.. Abdi oge iyeu sa teubih teubih..linggih di leumbur batur..sareung teu teurang naon naon..Ari sugan teh teuaya Blog kang didin..tapi nyaeta nya ari leumah cai na ti leumbur mah geuning kapeunak weh…di lajeung keun deui atuh ach…kumaha atuh iye teh orang pameungpeuk kabar na sadayana teur utama ka orang leuwinaggung yeuh…
    aya wartos mah ceunah kopotinsi bola na..juara ka hiji
    beuneur lah salut..
    sok weh atuh ti mulai ayeunamah urang duduluran ka sadayana?

    hendri_doang87@yahoo.co.id
    081317703534

  87. Djoko S mengatakan:

    Tgl 2 Juli lalu sy ke Pameungpeuk, tapi sampai sana jam 4 subuh lsg jam 5.30 ke tempat peluncuran roket Lapan, kita di undang ut peluncuran roket 3 bh. Sayang waktu kita singkat krn jadwal padat di Jkt.
    2 hal yg masih ingat yaitu :
    1. Waktu kecil sy pernah baca buku tentang perjalanan ke Pameungpeuk, sy lupa bukunya maupun pengarangnya. Yg inget sebagian ditempuh dg KA.
    2. Bbrp taun lalu baca artikel mengenai radia siaran MW dr Pameungpeuk yg bisa terdengar sampai di Australi (lupa kotanya).
    Saking tertariknya dr Australi mengunjungi stasiun radio tsb.

    Mudah2an lain kali dpt kesana lg menikmati alam pantai & lobster.

    Wassalam

  88. Didin sadidin mengatakan:

    P’ Joko: daerah Pameungpeuk jikalau dikunjungi biasanya selalu ada kesan yang mendalam dan sulit dilupakan, sayang gak sepopuler Pangandaran.
    Siapa saja yang mengunjungi pasti selalu ada kerinduan untuk balik kesana lagi untuk menikmati pemandangan sepanjang perjalanan dan suasana laut yang masih alami.

    • vera mengatakan:

      ass…pak didin seblmy saya mau memperkenalkan diri saya,nama saya vera dan saya asli orang garut tp saya merantau di kota orang,sebenarnya pak didin org daerah mn?

  89. Tato mengatakan:

    Rencananya besok saya berangkat ke Pameungpeuk, saya ingin membuktikan semua keindahan yang ada disana. Saya ingin coba dan buktikan semua informasi yang ada di http://www.garut.go.id

  90. nandang mengatakan:

    kanggo kasadaya petinggi kota garut !!!! simkuring usul ” CIPTAKEN LAPANGAN KERJA KANGGO MASYARAKAT GARUT” jujur simkuring tos cape buburuh di lembur batur. tong hayoh ongkang – onkang di korsi, pikirken kumaha sangkan SDM nu aya bisa ngaronjatken harkat martabat kampungna masing masing, simkuring yakin SDM nu aya tiasa di jantenken pondasi piken ngabangun sagala cita cita urang sarerea.

  91. vera mengatakan:

    ass,,,,sadya baraya kuring,simkuring setuju ats semua saran dan kritiknya,,,ayo babarengan urang ngajaga tanah lahir urang sadaya,kita mulai dengan kesadaran dan keikhlasan diri urang mimiti untuk melestarikan SDA tatar pasundan,lbh bae jgn saling meyalahkan baik pemerintah, LSM, dan masyarakatnya. tapi ayo kita mulai sadar diri dan kita mulai dari hal terkecil.

  92. Didin mengatakan:

    Selamat Pagi Neng Vera,
    Duh Neng Vera meni antusias pisan euy.
    Kahartos pisan wejanganna. Ya mudah2 atuh ka aos ku petinggi-petinggi. Sugan atuh di realisasikeun sagala rupi saran sareng usul-usul ti para saderek sadaya. Gitu neng, Aa mah ayeuna linggih di dayeuh, dupi Neng Vera linggih dimanten?

  93. rismawanto mengatakan:

    aduh kangen ye ka kampung asal…. pameungpeuk garut,,, kampung jampang… kpan lgi ya aku pulang…
    rerencangan sadayana antosan ye rerencangan uih he he… santolo indah memang pantai anu asri endah lah pokonamah.. komodeuih sayang heulang na… sareung pasawahana…emak bapak, rerencangan antosan abi ti bangka belitung ye…

  94. sonni alfian firdaus mengatakan:

    Heu’euh bingung jeung teu ngarti ari ninggali lembur kuring boh cisompet boh cikelet atawa pameungpek, ti taun ka taun teh euweuh robahna, kitu jeun kitu weh, boh jalanna ,bangunanana, na ari lembur batur mani aggreng asa reu’ues kana hate, pantes we urang lembur pada kabur nuturkeun tu’ur bari ngalantur.
    Cik atuh ka gegeden anu di luhur pangninggali keun lebur kuring ulah ukur hasil alamna anu dipikiran
    Pekanbaru, 07-08-2009 ketika akunrindu kampung halamanku

    • arifa mengatakan:

      eh ieu teh a’sonny anu bumi na di depok tea nya?? kapungkur teh abi kantos nganter tante elly ka bumina a’sonny. pami teu lepat mah nuju SMA gtu deh…

      • sonni Alfy mengatakan:

        muhun pisan, hebat masih keneh emut kumaha damang ? Salam ka tante elly hatur nuhun tos masihan nami belakang dugi ka ayeuna masih dianggo

  95. didinsadidin mengatakan:

    Rismawanto# jooool jang gera datang, ieu laut yeuh nungguan hidep hayang dianjangan he3x. Sarua jeung uing ngan sataun sakali, lebaraaaaan weh bisa kalembur teh

    Sonni# Eta meureun jalanna ka kidul mah kulak-kelok duitna massih keneh di jalan, kudu ta gendonk meureun duitna. Haaaaaaaaaaaaaa Haaaaaaaaaa Haaaaaaaaaaaaa

    • sonni Alfy mengatakan:

      lieur euy jeng penggemar Mbah Surip mah, kang posisi dimana ayeuna ? Hoyong kenal sami 2 ti depok kan ?

      • didinsadidin mengatakan:

        Masih sa Kacamatan sareng abdi Kang! Abdi kawit T’ padaramai. tapi da seueur rerencangan di depok oge mung tos lami teu tarepang. Abdi ayeuna dumuk di bdg. Biasa da ari di daerah mah malah ku’uleun, mending nyiar elmu jeung kahirupan ka lembur batur Kang!
        Muhun puguh ieu teh seueur pisan baraya ti lembur teh. Iraha nya tiasa di parengkeun tareupang?

  96. Harlimansyah mengatakan:

    Din kumaha damang?tos lami pribados teu ngalayad blogna Didin,biasalah ari tukang kulimah ngejar setoran,ari ka Padarameteh sok emut k Sawah pasir,Tegal Bunder,wangun,Gosali &Burujul kumaha ayeuna perkenbanganana tos aya perobihan? ari pribadosmah Alhamdulilah sok mulih k lembur sanaos sa minggon sakali g,nya Alhamdulilah ari perobihanmah tos katinggal anu kapungkurmah pasosonten teh bari ngareureuhkeun kacape teh calik dina bangbarung atanapi golodog bari nyawang sawah nu beuneur hejo jeung pibuateun,tah ari ayeunamah nongkrongan tv ninggali acara sinetron&berita.sanes eta wungkul murangkalih,pamuda,pamudi,aki2&nini2 tos tiasa SMS an&miscall2an,parantos heula ah bade ngejar setoran heula ke parantos bentet bade mampir deui,hatur nuhun Din fasilitasna tos dianggo.

    • Didin mengatakan:

      Saé Alhamdulillah, Kang!.. kumaha kang Harhar danget ieu daramang? masih emut atuh Kang da lemah cai moal tiasa di pohokeun. Sareng masyarakatna tos palinter tiasa moal kawon urang kota dina hal pangaweruhna mah…

  97. arifa nasir mengatakan:

    punten ka urg pameungpeuk nu karasep garelis.. tolong di jaga lembur urg nu asri teh….punten dei ka bapa2 polisi nu sok nagkring di warung remang2 sekitar pantai….cing ath teu kenging kitu, mohon di bantos nya pecegahan prostitusi, narkoba, miras teu kenging saruana NYA??..tambih reksak ath lembur urg teh….

  98. ipan dodol mengatakan:

    tolong garut utara diperhatikan, coz disana juga banyak area untuk dijadikan obyek wisata…..jangan garut selatan saja, yg dijadikan obyek wisata…

  99. Sonni Alfy mengatakan:

    kang didin kenal sareng nuroni kawit sami ti padarame ?

    • Didin mengatakan:

      Aya anu jenengan Nuroni, tapi tos mangpirang-pirang lami teu tepang, duka dimana laratanna ayeuna mah. Insya qjjj j upami diparengkeun pendak di wartosan…

  100. Hendri mengatakan:

    Teuteup hidep mawa nganjang mangsa katukang.Basa hidep masih ngancik na bali
    naha hidep ngadangu ceurik balilihan indung Naha anjeun nenjo sarwaning lalakon
    Nu ngarumpak tetekon Basa hidep gumelar, dipapag cimata Dipirig jumerit
    Nyeri, kanyenyerian Ceurik hidep kasilep jumerit Hidep kasaatan cimata
    Kiwari…Hidep ngadadak jadi eunteung
    Peupeus pameungpeuk rasa Aya carita lawas nu kayas
    Ririakan ngarumeukan kaca..

  101. nandang mengatakan:

    HEBAAAAAT. gening loba baraya teh. nga haturken nuhun ka kang didin nu tos ngeresaken ngadamel blog nu sakitu seueur nu mikacinta gening.

  102. Harlimansyah mengatakan:

    hidup kang Didin,hebat euy

  103. Sonni Alfy mengatakan:

    kami sekeluarga ikut bela sungkawa atas bencana yang menimpa ‘Lembur Kuring’ mudah-mudahan bencana ini jadi hikmah bagi kita semua amiin…

    • erna mengatakan:

      son dimana ayena?msh ingat ciawitaly depok?

      • andrey eto mengatakan:

        neng mf’n aa ya,. mf’n ats kslhn aa yg slma ini aa lakukan.. aa ngrsa brslh n brdosa bngt sm neng, aa mnyesal bngt.. neng skrng gmn kbr y n krj dmn ? ooo ia neng udh meried blm ?

  104. Didin mengatakan:

    LEMBUR URANG KAKARAEUN AYA MUSIBAH GEMPA JIGA KIEU,
    ALHAMDULILLAH PUN BIANG MAH AYA DINA KASALAMETAN NAMUNG SAPALIH WARGI ANU REKSAK BUMINA

    PRIBADOS TURUT PRIHATIN , HAYU
    URANG DO’AKEUN WARGI URANG SDAYANA MUGIA SING AYA DINA KASABARAN, KATABAHAN, JEUNG KALANCARAN DINA MAYUNAN IEU MUSIBAH…

  105. vina mengatakan:

    jangan sampe pamengpeuk ancur sm tsunami…
    lautnya indah banget..bersih..
    blm banayk orang yg tau…

  106. Jajang Yopiandi U. Suparman mengatakan:

    Hirup tur hurip lana Pakidulan Garut..!!

  107. ARiF mengatakan:

    indah,,,asri,,,alami,,,bersih,,,segar,,,, potensi pariwisata yang potensial. Pantai santolo,,,,aku dan keluargaku menginap disana dan

  108. Jajang Yopiandi U. Suparman mengatakan:

    Kang Din, kamana wae pangersa ? Dina fb meni ngampleng teu ngaupdate status.. Dupi waktos boboran mulih ka lembur teu ? Diantosan di mancagahar teu embol-embol..

    Eh sumuhun, kanggo ka baraya2 sim kuring anu bibit buitna ti wewengkon pakidulan Garut sareng sabudeureunana, bilih aya nu teu acan uninga da gening seueur oge nami2 baraya nu arenggal didieu teh. Nepangkeun wasta sim kuring Jajang Yopiandi U. Suparman nu kawit mah ti Mancagahar, kiwari bubuara di Cimahi. Boh bilih aya kadang wargi nu palay janten baraya sim kuring di facebook, tiasa nambihkeun akun sim kuring ngalangkungan nami di luhur atanapi tiasa oge ngalangkungan alamat email : jang_yopie@yahoo.co.id

    diantos ! Tos seueur oge urang pameungpeuk nu janten baraya fb sim kuring, mamanawian aya salah sawios rerencangan salira…

  109. ade nugroho risnandi mengatakan:

    haiii… dulur dulur abdi ti pmpk salam kenal

  110. ade nugroho risnandi mengatakan:

    kadang wargi anu ka sugri baraya anu dimana wae ayana, upami nuju pelesiran ka Basisir, omat sa1000xomat sing paringpn upami nyandak kanaraan utamina motor, kedah nyandak konci ganda + konci rahasiahna kedah di aktifkeun margi seueur jalmi anu ngarurujit lembur(garong) anu oprasina di wilayah pameungpeuk, kamari ogi aya anu nuju nyeki sawah, teunga dinteun ereng2an motor sisi jalan di gubug(kirang panteus upami ka bangsat disebat nambut teu wawartos moal nguihkeun), tapi kengih di daerah ci sewu bungbulang. aya deui anu kenging di daerah ci hurip, etateh sanes urang pameungpeuk anu nyandakna. sareung deuih sakanteunan bade bewara ka dulur2 upami nyandak motor omat candak wae ka bengkel simkuring RAHMAT PUTRI tea anu aya di mancagahar totogan jalan jampang ojeh…

  111. dudi mengatakan:

    abdi ti bandung psr.suci enjing bade ka pamengpek nyuhunken idzin. nuhun

  112. sahir mengatakan:

    pameungpeuk its oke coy….ayo tingktkan SDM to menunjang pariwisata pameungpeuk…

  113. deni mengatakan:

    yu ah saha nu bade ngiring nguseup lauk kakap batu tanapi geulang honje, urang bareng-bareng maluncur ka sayang heulang

  114. didda mengatakan:

    Betul apa yang dikatakannya… cuma Masyarakat yang di daerah tersebut belum manyadri betapa Indahnya daerah pantai garut selatan… bisa digall sebenarnya… tradisi ngobor yang ada di sayang heulang bisa dijadikan objek wisata yang bagus.. trus makanan dari agar laut bisa dijadikan makanan khas waliayah pameungpeuk tersebut… banyak sekali yang perlu di gali..

  115. fianti mengatakan:

    Duh………….waktu aku ke pameungpeuk,garut pertama kali sama semua keluargaku begitu anehnya nih…di Kota Garut ini, udah jalan nya yang liku-liku eh,,,,ada juga pantai aku sebelumnya gak tahu banget. Kakakku punya pacar orang segleng, pameungpeuk dan sekaran dah nikah and poenya anak dan sampai sekarang tiap liburan kami suka ke sana dan tiap lebaran suka merayakan di santolo yang indah bangets……..and waktu liburan idul fitri 1430H aku ajak semua keluargaku dan waktu nge besan kakak aku mereka pada terkagum deh tuh ama yang namanya santolo apalagi di sayang heulang sam di pulo santolo nya yang nyebrang pake perahu itu lho…..sambil bakar ikan and nikmatin uenaknya…..mata lembu.sama bumbu kacangnya and uihhhhhhhh…….uenaaaaaaak. bangetssssssssss dfech………..!

  116. Esa Fathon mengatakan:

    Da oBjek Wisata karang paranje,,,,,
    Viewnya mirip ma kUta bali,,,,Uh pokonya Indah cuman kayanYa bagi orang penakuT jangan Nginep disana aura mistisnya Masih kerasa,,,,tapi akan Menyesal Tidak BIsa merasakaN fenoMena alaM pagi Harinya,,,,,
    Pantai Ini cocok buat pemancing mania,,,,tempat berenangnya juga ada bersih belum banyak terjamah seperti santolo….!!!!
    Eh kabar Taman manalusu N pasir putih KMha????
    ada Objek wisata Baru ga di Pameungpeuk,,,saya mu pulang kampung nih dari Borneo….pas liburan pengen ke pantai tapi Semuannya dah Dicoba,,,ada yang barukah…??

  117. Freddy G Syafaat mengatakan:

    Kanggo jang Freddy anu gaduh lapang jayabakti Ciska kumaha damang dimana ayeuna?Akang oge sami ti Cisompet mung di Selaawi pengkereun desa.e muhun ieu teh raina teh Teti putrana Bp Asep almarhum?aya salam ti Indri Bentar rerencangan nuju di Persis cenah.nya pesen ti akangmah urang sasarengan w ngawangun Cisompet sing aya dina kamajengan.Hidup Cisompet!!!!!!!! Hidup Garut selatan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    kang, muhun ieu sareng freddy tea raina teh teti, kumha damang, simkuring ayeuna dinas di rumah sakit pondok Indah di Jakarta Selatan, ko , akang kenal ka Indri bentar, dimana ? mun jodo mah indri teh bakal jadi istri saya….emang akang tinggal dimana?

  118. Yeni Mursiani mengatakan:

    Saya orang surabaya, pernah main ka laut garut selatan wah sungguh luar biasa pemandanganny, capainya perjalanan ke garut selatan sungguh terobati karena sepanjang jalan di suguhi pemandangan yang sangat indah, saya sampai terkagum-kagum karena udara, pemandangan nya ga ada di kota saya (Surabaya) saya tau dari wisata kota garut selatan dari internet, yang sangat kagumnya di sana ada Air Terjun 7 Tingkat namanya curug cilimbung di daerah nNeglasari dengan hamparan kebun teh yang sangat hijau , kata orang pribumi di sana tehnya itu di impor langsung ke daratan benua eropa seperti prancis dan belanda sungguh sangat luar bisa kota terpencil produknya bisa ke manca negara, disana juga tepatnya di daerah joho ada Toko baru makanan ringan Sentral Oleh-oleh Khas Bumi Parahyangan wah sangat lengkap sekali seperti : wajit, kripik udang, kripik ikan nila, kripik daun bayam, kripik nangka, kripik buah alfukat, kripik sukun, goreng belut, kripik lele, goreng paru ikan tongkol, kripik jengkol, rangginang, rangining, manisa buah aren, dll, ada hotel baru juga HOTEL ANB Bintang 3 dengan fasilitas kamar AC,mandi air panas dan dingin, kolam renang, selain itu juga ada wisata pendidikan yaitu LAPAN,wisata budaya kampung dukuh, tempat main gantole dan paralayang di gua lalay, tempat arum jeram, banana boat,selancar air, surffing, snorkeling, ada pulau seni atau pasar seni, ada hutan lindung di sancang yang katanya ada sancang 1-sancang 12, untuk sancang 7-12 belum ada yang menjamah katanya angker temapat patilasan prabu kiansantang, ada tempat patilasan prabu siliwangi di gunung nagara depok, ada kebudayaan daerah, ada kuliner nusantara, ada tempat penangkaran buaya, ada pelabuhan jaman belanda, ada kuburan orang jepang, ada pembudidayaan udang lobster yang 1 kg nya ccuma 2 udang dengan harga sangat murah rp 50 rb, dan bisa dibakar langsung wah sangat luar bisa enaknnya, ada bakar tongkol (dan di telitidari IPB Bogor kualitas iakan tongkol terbaik di dunia karne belum tersentuh zat kimia atau industri) ada tman laut , ada pasir puti dan pasir merah, ada gua nyi roro kidul , ada tmepat khusu smedi minta keberhasilan, ada kampung santet dimana tempat berkumpulnya para jawara pakidulan dan para dukun didaerah sancang katanya jawar adan dukun dari jama empu tantular masih ada, santet dan peletnya tersohor di bumi nusantara ini, ada gadis-gadis indo yang sangat cantik, katanya jaman belanda dan jepang banyak selir-selir pribumi yang di jadikan istri simpanan mereka, dan sekarang keturunannya yang masih ada adanya di daerah cikelet dalam. ada kuburan emas batangan yang di jaga sama prabu kiansantang di daerah gunung nagara depok dan suatu saat pembangunan kab. garut selatan dari sana dananya , dan menurut orang tua dulu pameungpeuk akan menjadi pelabuhan international ……

  119. Undang A.S mengatakan:

    perjalanan ke daerah Pameungpeuk sangat asyik ………

  120. jajang dawan mengatakan:

    Sim kuring nuju pernah tinggal di pameungpek leresannana di kampung padengdeng, nuju lurahna pak basir kepala desa mandalakasih, tapi sim kuring ayeuen tos lami tara ka pameungpek sim kuring ayeuen didamel di insatasi pamarentah, tapi dugia ka ayeuna eta kampung teh masih kenenh emut tapi ayeuna mah tos benten meren nya da kapungkurmah kampung teh masih keneh lalega teu pati seur teing bumi tapi ari ayunamah bumi teh mani rekep pisah. hey dulur wargi anu masih emut ka sim kuring mangga koling ka sim kuring ayeuna nuju aya di cicadas bandung, ya mangga cobian!

  121. jajang dawan mengatakan:

    Pantai pameungpeuk masih keneh indah dan menawan ya mangga cobian mampir di pantai sayang heulang.

  122. syabrina mengatakan:

    wuishhhhh…pameungpeuk,negeri nanjauh ditepi barat tp beuuuuuhhhh elok nian…

    come to pameungpeuk,and U’ll know paradise in the world.its real..
    Loveyou pameungpeuk..

  123. syabrina mengatakan:

    go pameungpeuk!!!

  124. Harlimansayah mengatakan:

    garut selatan emang kaya ya,sekarang lagi rame orang berbondong2 menggali emas,daerah yang dulunya sepi di kp Cihideung sekarang berjejeran mobil2 mewah parkir di sana cuman disayangkan nopol mobilnya dari luar garut,udah ada izin kitu dari dnas & dept pertambangan?yang saya khawatirkan daerah tersebut seperti di daerah Bangka alamnya jadi rusak.

  125. Didin mengatakan:

    Kang Harlimansyah>
    Memang kang hasilna mecekil tur halal oge gampang jeung matak ngabeungharkeun. Tapi hilap kana keseimbangan alam anu salami ieu janten panyalinungan.
    Weweg ngawengku jalan, sumber cai anu kacida gede manfaatna ka wilayah sejenna. Rebuan masyarakat anu geus lila gumantung kana pagunungan. Mudah2an sugihna dulur-dulur teu ngabalukarkeun mamala ka nu lianna.
    Kumaha we gning contona anu mareunang lahan lalega ku lantaran ngababad kebon coklat tapi ahirna sawah anu biasa subur antukna ayeuna jadi kagaringan lantaran hese cai. Anu teu pipilueun saru ngarasakeun akibatna.
    Untung uing mah teu pipilueun ah he3x

  126. Salam Kenal

    Jika Anda ingin menginap di Hotel Pantai Carita, Kami selaku Marketing Unit Owner Hotel Pantai Anyer Carita selaku pengelola Hotel dan Cottages menyediakan pilihan untuk Anda, Seperti Kondominium Lippo Carita dan Mutiara Carita Cottages. Untuk Lebih lengkapnya Anda bisa kunjungki Website kami di http://www.caritafantasi.com

    Terima Kasih

  127. ditha mengatakan:

    kalo desa bojong di pameungpeuk itu kondisinya sperti apa ya…? da yang tau gag..soalnya bulan juli mo KKN disana nie…biar tau apa2 aja yang mesti disiapin.. thx b4.. :)

  128. billah wirat jibja mengatakan:

    eh kampung gue tuh, huhui…

  129. BUDI RAHMAT mengatakan:

    salam kenal sim kuring ge sami urang pameungpeuk ti kaum tengah putrana bapak tatang rambo pasti pada kenal . hayu urang sasarengan majukeun kota pameungpeuk

  130. budi rahmat mengatakan:

    punten ari iman nugraha teh pian tea kitu rerencangan nuju alit yrang kaum tengah tea

  131. Harlimansyah Toza natural fruit juice mengatakan:

    buat teman-teman yang memerlukan juice buah alami,terutama buat kebutuhan hotel,restoran dan catering,silahkan hubungi kami………

  132. firman suki mengatakan:

    duh bagja pisan bisa bercengkrama sareng batur sa lemur kmh dararamang urg pamengpeuk aman ayena mah nya ,omat ka pemuda na ulah sok ngagogoreng lembur sorangan era ku pendatang lantaran pamengpeuk teh ges di pandang ku pemerintah rek di jadiken obyek wisata siga pangandaran ,tah emut urang kedah leres 2 ngalestarikenana ie pantai santolo teh aset indonesia nu karek ka pandang ku pemerintah,sa atos tayang di tv one ,hatur nuhun ka tv one tos ngadongkapan pantai santolo

  133. Sica.Suka.Permen.Lolly mengatakan:

    lebaran kemarin kesana sama ortu …ngeri…pemuda-pemudanya pada tawuran…naik motor gerombolan …bentar bentar tawuran antar kampung…keamanan gemana nih….
    Menurut ayahku sih mereka Pemuda pemuda urban yg lagi mudik pulang kampung pingin pamer ( pamer harta, pamer keberanian, pamer kekuatan) sama temen teman di kampungnya…..

  134. bean mengatakan:

    Sica: itulah salah satunya ketidaknyamanan disana, yg penting ekstra hati2 klau berkunjung ke sana lagi

  135. chandra mengatakan:

    mau nanya dong..saya mau liburan ke pamengpeuk tp blm booking hotel..
    apakah disana ada hotel ? klu ada namanya apa ya ?
    tlg bantu info nya ya…
    thanks

  136. erna mengatakan:

    son dimana ayena?ingat ciawitly depok

  137. Harlimansyah mengatakan:

    kamarana ieu teh???sok urang ramekeun deui blog bpk Didin…..meh sono teras k lembur…….

  138. angga rengghana mengatakan:

    kapan ya bisa ke laut santolo :'(

  139. Penginapan di jakarta mengatakan:

    wow.. mak nyuss!!

  140. Ir.Wasvimer mengatakan:

    Saya semula berpikir pamempek itu masih desa tertinggal , ehh ternyata stlh saya banyak baca diblog ini rupanya sudah tidak spt apa yang saya bayangkan .Saya ditawarkan pekerjaan mau bangun pasar di desa Mandalakasih mo bangun RUKO yang katanyandibiayai oleh BRI. tapi saya lihat proyek itu sudah diadakanpeletakan batu pertama pada tanggl 6 juli2010. tapi kenapa kok sampai skrg tidak selesai .
    Saya cuma curiga jangan2 teman yang bawa proyek ini hanya PO doang alias proyek ongkos dan makan siang . Saya tertarikmuntuk datang kesana , sambil berwisata ,siapa tau itu proyek benar2 ada , kebetulan saya orang sipil /teknik.saya minta bantuan teman2 yang mengerti tentang hal itu ,mohon infonya . wassalam dan terimakasih.

  141. Budi mengatakan:

    titip ka urang pameumpeuk, khususna para pedagang nu aya di pantai…miceun runtaahna tong kamana wae…alam endah pantai pameumpeuk tong dirurujit ku runtah nu amarayah….

  142. nanang mengatakan:

    aduuuh ni saya asli dari garut tepat nta di daerah pantai santolo. mancagahar tea heu heu. sekedar menambahkan aja, penginapan di daerah santolo memang cukup murah2. pantaina indah pisan euy pokonomah hidup garut lah. ngan hanjakalwe pemerintah setempat te daek ngamajukeun tempatwisata hususna di pantai santolo. padahal etateh aset daerah jeung supaya garut lewih terkenaj

  143. nanang mengatakan:

    tah keur anu jualan di daerah pantai cing atuh harga dahareun teh tong mahalkeun era ku urang kota . harga kadaharan naekna 3xlipat. urang salaku urang santolo era euy

  144. denis mengatakan:

    sumuhun atuh, simkuring salaku warga Garut ngarojong pisan perkawis ngmumulekeun tempat wisata nu ku urang di pikaboga.. teras simkuring oge satuju pisan perkawis pangaos ulah sok di 3X lipatkan, upami tiasa pelayanana kedah sae, komo deui ayena bade mayunan Taun Enggal….

  145. Husni Massaid mengatakan:

    pemandangan pantai Pameumpeuk emang bagus”

  146. Husni Massaid mengatakan:

    pemandangan pantai Pameumpeuk emang bagus” Tp sayangnya pemerintah kurang memperhatikan…padahal klo bisa di explore pasti mnguntungan pndapatan negara dr sisi pariwisata.

  147. ical mengatakan:

    mau ah ke pamengpeuk….baca ceritanya asik2 semua dan katanya pemandangannya sangat indah….berapa jam sih dr jakarta….ada yg bisa kasi tau….makasih

  148. didinsadidin mengatakan:

    @ical, dari jakarta naik kendaraan umum sekitar kurang lebih 7 jam

  149. heri mengatakan:

    garut selatan atau khususnya pameungpeuk merupakan komiditi daerah yang masih tidur..perlu perhatian serius dari berbagai pihak,terutama perhatian dan kucuran dana infrastruktur dari pemda garut. pameungpeuk sudah saatnya lepas dari keterisolasian. dan sangatlah pantas jika warga di pameungpeuk atau di daerah garut selatan bersikukuh mendirikan pemerintahan kabupaten garus selatan..

  150. heri mengatakan:

    yani anak ku…bangunlah tanah kelahiranmu itu..kamu harus bangga menjadi bagian dari sumber daya manusia pameungpeuk…salam rindu dari papah mu di pantura jabar..

  151. nandang mengatakan:

    garut oge ararendah

  152. didinsadidin mengatakan:

    @nandang, hatur nuhun parantos mampir, garut kantenan atuh sueuer pisan sarupaning situ, candi, cai panas sareng sajabina matak betah pikeun nu kitu deui tina segi kuliner sareng khas2an garut anu sanesna….

  153. systweak coupon mengatakan:

    I was excited to uncover this site. I wanted to thank you for your time for
    this particularly wonderful read!! I definitely loved every little bit of it and i also have you book-marked to see new things on your blog.

  154. Hotel mengatakan:

    Artikel yang menarik dan bermanfaat semoga Wisata di Garut bisa mengikuti kepopuleran kota Bandung sehingga bukan hanya Hotel di Bandung yang laku akan tetapi Hotel di Garut

  155. rose mengatakan:

    perjalanan ke pameungpeuk sangat menarik …………..

Berikan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Ikuti

Get every new post delivered to your Inbox.

%d blogger menyukai ini: